Artikli
Na online portalu za klijente, www.orbis.hr/portal, možete (zapravo - morate) ažurirati svoje...
Dodatni kontakti za slanje obavijestiSvaki klijent može upisati dodatne kontakt podatke za slanje obavijesti te odabrati koje...
Gdje mogu skinuti R-1 računNisam dobio R-1, kako mogu do njega? R-1 račun šalje se automatski na Email koji ste upisali kod...
Model uplate, svrha uplateŠto treba upisati u polje model uplate, opis uplate, svrha uplate na uplatnici? U model uplate...
Kad će moja narudžba biti aktivirana?Aktivaciju narudžbe vršimo nakon što primimo uplatu ili nakon što nam faksirate...
Kako otkazati uslugu?Žao nam je ukoliko je Vaša odluka o otkazu usluge rezultat Vašeg nezadovoljstva kvalitetom...
Kako platiti iz inozemstva, plaća li se pdv?Kupci iz inozemstva ne plaćaju PDV, a plaćanje možete izvršiti na naš devizni račun u Raiffeisen...
Kako platiti uslugu?Za svaku novu ili obnovljenu narudžbu dobili ste ponudu na Vaš email koji ste upisali u sustav....
Kako produžiti zakup uslugaAko imate zakupljen prostor za .hr domenu dobiti cete samo racun za web hosting: 10 dana prije...
Promjena primatelja računaPromjena naziva primatelja računa i nositelja portfelja nije moguća. Ako želite nadalje...