Ažuriranje podataka

Promjena OIB-a nije moguća

Za promjenu naziva firme, promjenu adrese, telefona, Email adrese otvorite www.orbis.hr/portal i logirajte se.

Nakon toga kliknite na opciju "Klijent" u izborniku i izaberite "Promjena podataka".

Promijenite podatke koje želite te klinite na dugme "Snimi promjene".

Ukoliko više ne koristite Email adresu koja je upisana tada vas molimo da pošaljete ovjereni memorandum (sa potpisom i žigom) s informacijom o novoj Email adresi na naš email orbis@orbis.hr.
Fizičke osobe promjenu Email adrese mogu ostvariti uz slanje preslike osobne iskaznice ili putovnice na email adresu orbis@orbis.hr

 

 

 

Ažurirano 1.11.2019

  • Promjena korisnika
  • 2 glas(ova) da im je artikal pomogao
Da li Vam je artikal pomogao?

Slični artikli

Portal za klijente

Na online portalu za klijente, www.orbis.hr/portal, možete (zapravo - morate) ažurirati svoje...

Orbis portal za klijente

Poštovanje.Našim klijentom postajete narudžbom neke od naših usluga, nakon koje će vam biti...

Zaboravio sam lozinku za portal za klijente, kako je doznati?

Ako ste lozinku zaboravili kliknite na link za resetiranje...

Kako vidjeti inicijalne pristupne podatke za uslugu (username i password)

Kad ste u portalu, kliknite desno gore na pozdravnu poruku, te zatim na Emailovi (pregled...

Kontakt osobe

Svaki vlasnik korisničkog računa može kreirati dodatne kontakt osobe i dodijeliti im sva ili samo...