Kako omogućiti SMTP Authentication u Outlook-u?

Ako na svom računalu možete primati mailove ali ih ne možete slati, vrlo vjerojatno nemate uključen SMTP authentication. Kako bi omogućili slanje mailova, pratite sljedeće korake:

  • Otvorite karticu File
  • Otvorite Account Settings
  • Odaberite email adresu i pritisnite Change
  • Pritisnite More Settings
  • Pritisnite karticu Outgoing Server
  • Označite kućicu "My outgoing server (SMTP) requires authentication"  i obavezno pritisnite na "Use same settings as my incoming mail server" kako bi se isti korisnički podaci koristili i za primanje i za slanje mailova
  • Pritisnite OK

Uputa je pisana za Outlook 2016, a  detaljne upute za sve prethodne verzije Outlook-a možete pronaći OVDJE.

  • email, smtp, smtp authe, smtp authentication, outlook
  • 1 glas(ova) da im je artikal pomogao
Da li Vam je artikal pomogao?

Slični artikli

Ne mogu pristupiti webmailu

Vjerojatna greška: Vaš Firewall - otvorite portove 2082, 2083 i portove 2095, 2096 za webmail....

AntiSPAM i antivirus filter

Svi naši serveri imaju antispam i antivirus zaštitu. Antispam zaštitu možete sami dodatno...

Ne primam Email

    Razloga za neprimanje Email može biti više: neispravan rad servera koji...

Konfiguracija mail programa - Email postavke

    Kako postaviti Email na svom računalu? Savjetujemo da se prvo odučite koji protokol ćete...

Webmail

Pomoću webmail programa možete vidjeti mailove bez da konfigurirate Email program (Outlook ili...

Powered by WHMCompleteSolution