Ne mogu poslati Email - slanje email-ova ne radi

Da bi slali emailove s naših servera, odnosno sa svoje domene u opcijama korisničkog računa namjestite odlazni (outgoing ili SMTP) server tako da upišete:

mail.vaša-domena.hr (na pr. mail.orbis.hr ili mail.orbis.com ..)

Obavezno uključite i opciju 'My server requires POP3 authentication', odnosno 'Moj server zahtjeva autorizaciju'. (Kao autorizaciju koristite POP3 postavke, odnosno username i password koji imate i za primanje pošte.

Portovi za SMTP su:

25
465
587 



Ako i dalje imate problema kontaktirajte Vašeg Internet pristupnog providera za rješenje.

Napomena: neki pristupni provideri (preko kojih pristupate Internetu) ne dozvoljavaju korištenje vanjskih SMTP servera. Ako ne možete poslati Email sa Outgoing (izlaznim) mail serverom mail.vaša-domena.hr  postavite kao Outgoing (Izlazni) mail server (odaberite server providera preko kojeg izlazite na Internet):

T-com - mail.t-com.hr
Iskon - mail.iskon.hr
Tele2 - mail.tele2.hr
Vip - mail.vip.hr
MetroNet - smtp.metronet.hr
GlobalNet - mail.globalnet.hr
CarNet - mail.cmu.carnet.hr
Optima - mail.optinet.hr

te isključite opciju 'My server requires POP3 authentication', odnosno 'Moj server zahtjeva autorizaciju'.

 

  • 503 Valid RCPT command must precede DATA, authentication
  • 101 glas(ova) da im je artikal pomogao
Da li Vam je artikal pomogao?

Slični artikli

Ne mogu pristupiti webmailu

Vjerojatna greška: Vaš Firewall - otvorite portove 2082, 2083 i portove 2095, 2096 za webmail....

AntiSPAM i antivirus filter

Svi naši serveri imaju antispam i antivirus zaštitu. Antispam zaštitu možete sami dodatno...

Ne primam Email

    Razloga za neprimanje Email može biti više: neispravan rad servera koji...

Konfiguracija mail programa - Email postavke

    Kako postaviti Email na svom računalu? Savjetujemo da se prvo odučite koji protokol ćete...

Webmail

Pomoću webmail programa možete vidjeti mailove bez da konfigurirate Email program (Outlook ili...