SpamExpert Antivirus

Korisnici SpamExperts antivirusnog sustava mogu u panelu za antivirus vidjeti logove u kojima se vidi kako je ocijenjen svaki email, vidjeti koji su mailovi blokirani, spama, virusa, phishinga ..

 "Incoming filter", u prijevodu, "filter dolaznih Email poruka". U kategoriji Incoming izdvajamo slijedeće opcije:
Logs
Spam Quarantine
Domain statistics

Logs. Kilknite na dugme Logs, te zatim na "Show Results" da bi vidjeli povijest prometa dolaznih mailov, kako su ocijenjeni, kako su kategorizirani.
Mogući su ovi statusi: Accepted (prihvaćen Email), Rejected (odbijen, ocjenjen kao spam), Not-accepted (nije prihvaćen jer nije kompletan, na pr. emailovi bez subjecta), Quarantined (smješteni u karantenu)
Svaki email ili pošiljatelja možete markirati i ocijeniti: Whitelist označava pošiljatelja kao dobrog, Blacklist kao lošeg, kao spamera. 

Spam Quarantine: klikom na karantenu vidjet ćete emailove koji su smješteni u karantenu.
Svaki email ili pošiljatelja možete markirati i ocijeniti:  Whitelist označava pošiljatelja kao dobrog, Blacklist kao lošeg, kao spamera. 

Svaki email možete markirati:
Remove from quarantine: ako je mail sigurno spam, možete ga izbrisati iz karantene. 
Release from quarantine: ako mail nije spam, puštate ga u promet.
Release and train: puštate email u promet, a filter će takve mailove ubuduće puštati

Domain statistics: prikaz statistike

 

Savjeti:

Nakon uključenja usluge preporučamo u početku često praćenje SpamExptert loga i Spam Quarantine loga. Više puta dnevno, barem prvih 10ak dana. Ukoliko u odbijenoj pošti vidite mailove koji nisu trebali biti odbijeni označite ih i izaberite akciju 
Release i train. Tako označeni mailovi će stiči do primatelja, a Spamexpert će nove takve mailove propuštati.

Osim toga, preporučamo da  u Sender whitelist (u kategoriji Incoming - Protection Settings) dodate mail pošiljatelje od kojih želite primati poštu neovisno o procjeni SpamExperta. Na pr. ako želite dobivati mailove Jumbo-mailer@iskon.hr upišite adresu jumbo-mailer@iskon.hr u Whitelist-u.
Vidimo i da osim jumbo-mailer@iskon.hr loš status kao pošiljatelj ima i nn.hr, pa preporučamo i da *.nn.hr i nn.hr postavite u whitelist-u.

Ili na pr. *.wetransfer.com , *.amazonses.com i sl.

Osim toga, preporučamo da u cpanelu, isključite automatsko brisanje mailova. (cPanel, ikona Spam Filters, isključite "Automatically Delete New Spam (Auto-Delete)"

 

Oni koji su naručili zasebnu uslugu Spamexpert, koji nisu kod nas na hostingu, trebaju sami izbrisati postojeće MX zapise i dodati slijedeće MX zapise u DNS:

mx.spamexperts.com. (priority 10)
fallbackmx.spamexperts.eu. (priority 20)
lastmx.spamexperts.net. (priority 30)

  • spamexpert, log, maillog, antivirus, virus
  • 0 glas(ova) da im je artikal pomogao
Da li Vam je artikal pomogao?

Slični artikli

Ne mogu pristupiti webmailu

Vjerojatna greška: Vaš Firewall - otvorite portove 2082, 2083 i portove 2095, 2096 za webmail....

AntiSPAM i antivirus filter

Svi naši serveri imaju antispam i antivirus zaštitu. Antispam zaštitu možete sami dodatno...

Ne primam Email

    Razloga za neprimanje Email može biti više: neispravan rad servera koji...

Konfiguracija mail programa - Email postavke

    Kako postaviti Email na svom računalu? Savjetujemo da se prvo odučite koji protokol ćete...

Webmail

Pomoću webmail programa možete vidjeti mailove bez da konfigurirate Email program (Outlook ili...